tirsdag 5. februar 2013

tusen takk



jeg er så heldig!
og veldig takknemlig.




ved dette pianoet har min Dadda brukt utallige timer
hun er fantastisk flink til å spille, synge og blogge!

Vi har alltid hatt et nært forhold, både på grunn av at vi er i famile
og for at vi er gode venninner. Hun er det nærmeste jeg kommer en storesøster
og selv om vi har mindre kontakt nå enn før vet jeg at hun alltid er der!

Da jeg fikk tilbud om å ha pianoet i min stue var jeg ikke i tvil.
Jeg er ikke god å spille, men koser meg med det jeg kan - 
og jeg merker allerede at jeg lærer nye ting og teknikker. 

Når jeg spiller kommer mange minner fra våre sangstunder med pianoet
og da spesielt opptredner i juleselskaper og ikke minst ''promise me'' som
hun sang i konfirmasjonen min, en av mine yndlingssanger. 

Da hun giftet seg holdt jeg tale, jeg sa da at hun var og er mitt forbilde,
det står jeg ved enda. Jeg henter inspirasjon og ideer fra henne støtt og
beundrer henne stadig.

Besøk den kjekke bloggen hennes her: vedsidenav

Tusen takk for at pianoet får være hos meg, jeg passer godt på det! 
klem

1 kommentar:

  1. Takk! gode, snille, fine du:)
    takk for fine ord, for at du er du og for at pianoet mitt får være hos nettopp deg!
    kommer gjerne og både spiller og synger sammen med deg:)
    stooooor klem dadda

    SvarSlett